🇹🇷 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı İlçemizde Coşkuyla Kutlandı 🇹🇷
19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı ilçemizde düzenlenen programlarla büyük bir coşku ve gurur içerisinde kutlandı.
Kutlama programına; Sarayönü Kaymakamımız Sayın Abdullah Huzeyfe ÇAKMAK, Belediye Başkanımız Sayın Necati Koç, 114. Dönem Kaymakam Adayı Uğur Çitci, kurum amirleri, öğretmenler, öğrenciler, antrenörler, Gençlik ve Spor İlçe Müdürlüğü personeli ile çok sayıda vatandaş katıldı. Program kapsamında Gençlik ve Spor İlçe Müdürlüğümüz tarafından Hükümet Konağı önündeki Atatürk Büstü’ne çelenk sunumu gerçekleştirildi. Ardından saygı duruşunda bulunularak İstiklal Marşı’mız okundu. Çelenk sunma programının ardından Hükümet Konağı önünden İlçe Stadyumu’na kortej yürüyüşü gerçekleştirildi