Sarayönü Belediye Başkanı Necati Koç'un Yeni Yıl Mesajı
Göreve başladığımız 2024 yılından itibaren, fiziki belediyeciliğin yanı sıra sosyal ve kültürel alanlarda da kararlı bir hizmet anlayışıyla çalışmalarımızı sürdürmekteyiz
Göreve başladığımız 2024 yılından itibaren, fiziki belediyeciliğin yanı sıra sosyal ve kültürel alanlarda da kararlı bir hizmet anlayışıyla çalışmalarımızı sürdürmekteyiz
Şehit Ramazan Akyürek Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi öğrencileri, Sarayönü Belediye Başkanı Necati Koç’u ziyaret ederek belediye çalışmaları hakkında bilgi aldı ve merak ettikleri soruları yöneltti.
Sarayönü Ladik Mahallesi Petrol Mevkii’nde uzun yıllardır devam eden 18. madde uygulama çalışmaları, Belediyemiz İmar ve Şehircilik Müdürlüğü tarafından tamamlanmıştır. Bu kapsamda tapu teslimleri, Belediye Başkanımız Sayın Necati Koç’un öncülüğünde vatandaşlarımıza teslim edilmeye başlanmıştır. Mahallemize ve hemşehrilerimize hayırlı olmasını diliyor; emeği geçen herkese teşekkür ediyor, birlik ve beraberlik içerisinde ilçemizin gelişimi için çalışmalarımıza kararlılıkla devam ediyoruz. Vatandaşlarımız ve mahalle sakinlerimiz tapularını Ladik Muhtarlığımızdan teslim alabilirler.
Kaymakamımız Sayın Abdullah Huzeyfe Çakmak, 114. Dönem Kaymakam Adayı Sayın Uğur Çitci, Belediye Başkanı Sayın Necati Koç, Belediye Meclis Üyelerimiz ve Meslek Yüksekokulu Müdürü Prof. Dr. Muhammet Kamil Öden, kurum amirleri, okul yöneticileri, akademisyenler, öğrenciler ve veliler katıldı. Saygı duruşu ve İstiklal Marşı’nın okunmasıyla başlayan programda, protokol konuşmalarının ardından öğrenciler adına konuşmalar gerçekleştirildi. Mezun öğrencilerin başarılarının vurgulandığı törende, eğitim hayatlarını başarıyla tamamlayan gençlerin yeni yaşamlarında ülkemize faydalı bireyler olarak önemli görevler üstlenecekleri ifade edildi. Tören kapsamında dereceye giren öğrencilere başarı belgeleri ve hediyeleri takdim edilirken, öğrenciler mezuniyet sevinçlerini keplerini havaya atarak kutladı. Duygu dolu anların yaşandığı program, hatıra fotoğraflarının çekilmesiyle sona erdi.
Konya Büyükşehir Belediye Başkanımız Sayın Uğur İbrahim Altay, Belediye Başkanımız Necati Koç’u makamında ziyaret ederek ilçemizde yürütülen çalışmalar ve planlanan yatırımlarla ilgili istişarelerde bulundu. Ziyarete AK Parti Sarayönü İlçe Başkanı Alkan Bayram, AK Parti İlçe Kadın Kolları Başkanı Hatıra Yüğrük, belediye meclis üyelerimiz, AK Parti ilçe yönetim kurulu üyeleri, Muhtarlar Dernek Başkanı Serkan Karaaslan ve vatandaşlarımız katıldı. Ziyaret kapsamında Sarayönü çarşı esnaflarımız ve vatandaşlarımızla bir araya gelinerek talep ve görüşler dinlendi. Ardından Ladikli Ahmet Hüdai Hazretleri’nin odası ve kabri ziyaret edilerek dualar edildi. Hocamızın torunu Mehmet Elma ile görüşülüp kıymetli hatıraları dinlendi. Program kapsamında Ladik Mahallemize kazandırılan düğün salonunda incelemelerde bulunularak yürütülen çalışmalar ve planlanan yatırımlar hakkında değerlendirmeler yapıldı. Sarayönü merkez ve Ladik Mahallesi’nde vatandaşlarımızla gerçekleştirilen buluşmalarda samimi ve sıcak karşılamalarından dolayı tüm hemşehrilerimize teşekkür edildi. İlçemize gerçekleştirdiği nazik ziyaretleri, Sarayönü’müze kazandırdığı hizmetler ve desteklerinden dolayı Konya Büyükşehir Belediye Başkanımız Sayın Uğur İbrahim Altay Bey’e teşekkür ederiz.
İlçemize kazandırdığımız 2 adet Fiat Doblo Combi Premio aracımız. Söz konusu araçlar, belediyemizin öz kaynaklarından 2 adet için toplam tutar 3.658.719 TL bedelle alınmıştır. Vatandaşlarımıza yönelik hizmet çalışmalarımızda önemli katkı sağlayacak bu yatırımın, Sarayönü’müze ve kıymetli hemşehrilerimize hayırlı olmasını temenni ediyorum. Sarayönü’müz için çalışmaya, üretmeye ve hizmet etmeye kararlılıkla devam ediyoruz.
İl Başkan Yardımcımız Sayın Kazım Küçükçöğen, İlçe Koordinatörümüz Sayın Yasin Emre Harman, Belediye Başkanımız Sayın Necati Koç ve İlçe Başkanımız Sayın Alkan Bayram ile birlikte Karayolları 3. Bölge Müdürümüz Sayın Gökhan Köroğlu 'nu ziyaret ederek ilçemize dair önemli konuları istişare ettik.
İlçemize kazandırdığımız yeni silindir aracımızın hayırlı olmasını diliyoruz. Yol yapım, bakım ve onarım çalışmalarımızda önemli katkı sağlayacak bu yatırımın, Sarayönü’müze ve kıymetli hemşerilerimize hizmet yolunda verimli olmasını temenni ediyoruz. Sarayönü’müz için çalışmaya, üretmeye ve hizmet etmeye devam ediyoruz.
Programa İlçe Kaymakamımız Sayın Abdullah Huzeyfe ÇAKMAK, İlçe Belediye Başkanımız Sayın Necati KOÇ, AK Parti İlçe Başkanı Sayın Alkan BAYRAM, belediye meclis üyelerimiz, muhtarlarımız ve siyasi parti temsilcileri iştirak etti.
Konya Büyükşehir Belediyemiz tarafından hibe edilerek Belediyemizin araç filosuna kazandırıldı. Bu anlamlı desteklerinden dolayı Konya Büyükşehir Belediye Başkanımız Sayın Uğur İbrahim ALTAY’a teşekkür ediyorum.
Sarayönü Belediyesi olarak Etik Haftası kapsamında belediye personeline yönelik “Kamu Görevlileri Etik Davranış İlkeleri” eğitimi düzenlendi. Gerçekleştirilen eğitim programında kamu hizmeti bilinci, dürüstlük, tarafsızlık, şeffaflık, hesap verebilirlik ve çıkar çatışmasından kaçınma gibi konular ele alındı. Seminerde, vatandaş odaklı hizmet anlayışının önemine vurgu yapılarak etik değerlerin kurumsal çalışma kültüründeki yeri hakkında bilgilendirme yapıldı. Belediye personelinin etik ilkelere uygun hareket etmesinin kamu hizmetlerinin kalitesini artıracağı ifade edildi. Sarayönü Belediyesi, etik değerlere bağlı, şeffaf ve güvenilir belediyecilik anlayışıyla çalışmalarını sürdürmeye devam edecektir.
Sarayönü Ladik Şehit Yunus Emre Uçar Anaokulu'nda uzun süredir kullanılmayan okul bahçesi, örnek bir dönüşüm projesiyle çocuklarımız için doğayla iç içe, güvenli ve eğitici bir yaşam alanına dönüştürüldü. "Ekolojik ve Aktif Öğrenme Bahçesi" projesi kapsamında oluşturulan yeni alanda; 🌱 Tarım ve Doğa Atölyesi 🦶 Duyusal Oyun Parkurları ♻️ Geri Dönüşüm Köşesi 📚 Açık Hava Sanat ve Masal Alanı gibi çocuklarımızın gelişimini destekleyen birçok etkinlik alanı hayata geçirildi. Bu anlamlı çalışmanın gerçekleşmesinde emeği geçen Okul Müdürü Naime Karagülle'ye, öğretmenlerimize, velilerimize, Ladik Muhtarlığına, Sarayönü Belediyesine ve İlçe Milli Eğitim Müdürlüğüne teşekkür ediyoruz. Projeye destek veren Sarayönü Belediye Başkanımız Sayın Necati Koç'a, Ladik Mahalle Muhtarımız Sayın Osman Doğan'a ve Belediye Encümenlerimiz Sayın Mehmet Ateş ile Sayın Mustafa Derinsu'ya katkılarından dolayı ayrıca teşekkür ederiz. Çocuklarımızın doğayla buluştuğu, öğrenirken keşfettiği ve mutlu anılar biriktireceği bu güzel alanın ilçemize ve geleceğimizin teminatı olan yavrularımıza hayırlı olmasını diliyoruz. 🌱 Bir bahçeyi güzelleştirmek, geleceği yeşertmektir.
Belediye Başkanımız Sayın Necati Koç, belediyemiz çalışanlarıyla bir araya gelerek bayramlaştı. Samimi bir ortamda gerçekleşen programda Başkanımız, belediyemizin her kademesinde özveriyle görev yapan personelimize emekleri ve fedakârlıkları için teşekkür ederek, aileleriyle birlikte sağlık, huzur ve mutluluk dolu bir bayram geçirmeleri temennisinde bulundu. Birlik, beraberlik ve dayanışma duygularının pekiştiği bayramlaşma programında çalışanlarımız da iyi dileklerini paylaşarak bayram sevincini birlikte yaşadı. Bu vesileyle tüm hemşerilerimizin ve mesai arkadaşlarımızın Kurban Bayramı'nı kutluyor; sağlık, huzur ve bereket getirmesini diliyoruz.
Kutlama programına; Sarayönü Kaymakamımız Sayın Abdullah Huzeyfe ÇAKMAK, Belediye Başkanımız Sayın Necati Koç, 114. Dönem Kaymakam Adayı Uğur Çitci, kurum amirleri, öğretmenler, öğrenciler, antrenörler, Gençlik ve Spor İlçe Müdürlüğü personeli ile çok sayıda vatandaş katıldı. Program kapsamında Gençlik ve Spor İlçe Müdürlüğümüz tarafından Hükümet Konağı önündeki Atatürk Büstü’ne çelenk sunumu gerçekleştirildi. Ardından saygı duruşunda bulunularak İstiklal Marşı’mız okundu. Çelenk sunma programının ardından Hükümet Konağı önünden İlçe Stadyumu’na kortej yürüyüşü gerçekleştirildi
**AKARYAKIT PETROL İSTASYONU İHALESİ** Sarayönü Belediyesi tarafından yeniden düzenlenen ihale sonucunda, Ladik Mahallesi'nde bulunan ve kamuoyunda “Ali Baba’nın Çiftliği” olarak bilinen akaryakıt ve LPG satış istasyonunun 10 yıllık işletme hakkı Özdemir İnşaat'a verildi. Daha önce yapılan ihaleyi kazanan firmanın süreçten çekilmesi üzerine ihale yeniden gerçekleştirildi. İhaleye altı firma katılırken, kapalı zarf usulü ilk aşamanın ardından Azimli Petrol, Özdemir İnşaat ve Tezcan Değerli Madenler ikinci tura kaldı. Belediye encümeni huzurunda yapılan açık artırmada en yüksek teklifi aylık 750 bin TL ile Özdemir İnşaat verdi ve ihaleyi kazandı. İhalenin ardından açıklama yapan Belediye Başkanımız Sayın Necati Koç, sürecin şeffaf ve rekabetçi şekilde tamamlandığını belirterek ihaleye katılan tüm firmalara teşekkür etti, tesisin kısa sürede faaliyete geçmesiyle ilçeye ekonomik hareketlilik kazandırılacağını, belediyeye önemli bir gelir sağlanacağını ve elde edilecek gelirlerin yeniden Sarayönü'ne yatırım ve hizmet olarak döneceğini ifade etti. İhale sonucuna göre belediye, tesisin kiralanmasından aylık 750 bin TL yıllık yaklaşık 9 milyon TL gelir elde edecek. Sözleşme süresi boyunca bu rakam, kira artışları hariç yaklaşık 90 milyon TL bir gelir potansiyeline karşılık geliyor
SARAYÖNÜ – Ladik Ahmet Hüdâi 4-6 Yaş Kur’an Kursu tarafından düzenlenen yıl sonu ve hatim programı, yoğun katılım ve büyük bir coşku içerisinde gerçekleştirildi. Minik öğrencilerin Kur’an-ı Kerim öğrenme heyecanı ve hatim sevinci, programa katılan davetliler tarafından takdirle karşılandı.
Açılış programında, Halk Eğitimi Merkezi bünyesinde yıl boyunca düzenlenen kurslarda kursiyerler tarafından hazırlanan el emeği ürünler sergilendi. Ayrıca kursiyerlerin sahnelediği çeşitli gösteriler izleyicilerden büyük beğeni topladı
Birlik, beraberlik, paylaşma ve dayanışma duygularının en güzel şekilde yaşandığı mübarek Kurban Bayramı’na ulaşmanın huzur ve mutluluğunu hep birlikte yaşıyoruz. Bayramlar; kırgınlıkların unutulduğu, gönüllerin birleştiği, sevgi, saygı ve kardeşliğin güç kazandığı özel günlerdir. Bu mübarek günlerin ilçemize, ülkemize ve tüm İslam âlemine sağlık, huzur, bereket ve hayırlar getirmesini temenni ediyorum. Başta şehit ailelerimiz ve gazilerimiz olmak üzere tüm vatandaşlarımızın Kurban Bayramı’nı en içten dileklerimle kutluyor; sevdiklerinizle birlikte nice mutlu bayramlar geçirmenizi diliyorum.🤝 Necati KOÇ Sarayönü Belediye Başkanı
#VatandaşSoruyor, #BaşkanCevaplıyor programımız kapsamında; Belediye Başkanımız Sayın Necati Koç ,İlçe Başkanımız Sayın Alkan Bayram, Belediye Encümen Üyelerimiz ile birlikte vatandaşlarımızın talep, öneri ve görüşlerini dinledik, sorularını doğrudan cevaplandırdık. Yerel yönetim anlayışımızın merkezinde vatandaşımızın sesi, beklentisi ve memnuniyeti yer almaktadır. Sorunları yerinde tespit etmek, çözüm yollarını birlikte geliştirmek ve ortak akılla hizmet üretmek için sahadaki çalışmalarımızı kararlılıkla sürdürüyoruz. Bizleri samimiyetle karşılayan, görüş ve önerileriyle programımıza katkı sunan tüm Ladikli hemşehrilerimize teşekkür ediyoruz. Daha yaşanabilir, daha güçlü ve daha müreffeh bir Sarayönü ve 26 mahallemiz için durmadan, yorulmadan çalışmaya devam edeceğiz.
Sarayönü Belediyespor Karate Takımımız*, il müsabakalarına 17 sporcu ile katılarak önemli bir başarı elde etti. Takımımız organizasyondan; 💚🖤 *7 Birincilik* 🥇 💚🖤 *5 İkincilik* 🥈 💚🖤 *4 Üçüncülük* 🥉 olmak üzere toplam *16 madalya* ile döndü. Sporcularımızın elde ettiği bu değerli dereceler, disiplinli çalışmalarının ve emeklerinin bir sonucudur. Sporcularımızın göstermiş olduğu üstün performans, azim ve kararlılık takdire şayandır. İlçemizi başarıyla temsil eden tüm sporcularımızı gönülden tebrik ediyor, başarılarının artarak devam etmesini diliyoruz. Ayrıca bu başarıda büyük emeği geçen antrenörümüz Neslihan Ekşi'ye özverili çalışmaları, fedakârlığı ve sporcularımıza kattığı değerler için teşekkür ediyorum 🏆 *Sarayönü Belediyespor Karate Takımımızla gurur duyuyorum.
Nazik ziyaretleri kapsamında bir araya gelerek şehrimiz ve kurumlarımız arasındaki iş birliğine yönelik değerlendirmelerde bulunduk. Konya İl Jandarma Komutanı Tümgeneral Sayın Cemil Lütfi Özkul’u belediyemizde ağırlamaktan memnuniyet duyduk. Kıymetli Komutanımıza ziyaretlerinden dolayı teşekkür ediyor, çalışmalarında başarılar diliyoruz.
Birlik ve beraberlik içerisinde gerçekleştirdiğimiz programda, Ladikli Ahmet Hüdai Hazretleri’nin manevi mirasını bir kez daha yâd ettik. Katılım sağlayan tüm misafirlerimize teşekkür ediyor, kendisini rahmet ve minnetle anıyoruz.
Belediyemiz ekipleri, Boyalı Mahallemizde daha düzenli ve konforlu bir yaşam alanı oluşturmak amacıyla parke taş döşeme çalışmalarını titizlikle sürdürüyor. Belediye Başkanımız Sayın Necati Koç, yapılan çalışmalarla ilgili yaptığı açıklamada şu ifadeleri kullandı. "Fen İşleri Müdürlüğü personellerimiz, Mahallemizde parke taş döşeme çalışmalarını özenle yürütüyor., çalışmalar kapsamında yollar ve kaldırımlar yenileniyor. Bu çalışmalarımız yıl boyunca tüm mahallelerimizde devam edecek. Amacımız, mahalle sakinlerimize daha yaşanabilir bir çevre sunmak ve altyapıyı güçlendirmektir.”
Ladik Mahallesinde parke taş döşeme çalışmaları sürüyor. Belediye ekipleri yolları yenileyerek daha düzenli ve konforlu bir çevre oluşturuyor.
Belediye ekipleri ilçe genelinde cadde ve sokak temizliği yapıyor. Bahar temizliği kapsamında süpürme, yıkama ve dezenfekte çalışmaları sürüyor.
Başkan Necati Koç, göreve gelişinin ardından ilk nikâhını kıydı. Duygu ve Tahsin çiftinin nikâh töreni Ahmet Hüdai Konferans Salonunda düzenlendi.
Ladikli Ahmed Hüdai Hazretleri vefatının 55. yılında Ladik Çalıbağı’nda düzenlenen programla anıldı. Başkan Koç ve çok sayıda vatandaş katıldı.
Sarayönü Belediyesi, taşınmaz satışları hakkında basında çıkan yanlış haberleri düzeltmek ve kamuoyunu bilgilendirmek amacıyla açıklama yaptı.